
Achizitii, intrari gestiuni
Achizitii materie prima, marfa, servicii. NIR-uri disponibile cu un singur click
Perceptia generala a antreprenorului este aceea ca actele sunt o pacoste! Insa sunt si o necesitate. Si asa cum preocuparea oricarui manager este in primul rand de a isi dezvolta si coordona afacerea, acest aspect ce tine de intocmirea actelor oligatorii bunului mers al unei unitati este deseori asociat cu o procedura fortata, deseori ignorata ca si importanta in activitatea unei companii.
SmartApp Delivery insa simplifica aceste proceduri. Nu este nevoie de note de receptie fizice, completari de rapoarte de gestiune, etc, toate din aceste actiuni fiind inlocuite de aplicatie in sine. Este de ajuns sa se introduca datele cuprinzand materia prima achizitionata, si aplicatia intocmeste singura aceste note si rapoarte. Mai mult poate atentiona utilizatorul in situatia in care introduce date gresite, cu valori anormale fata de istoricul inregistrat pana la acel moment.
Client:
DeliveryDate:
April 28, 2019Category:
B2BHow It Works?
Odata utilizata si respectata aceasta procedura a achizitie de produse, corelata si cu o acuratete in vanzarile zilnice, se poate genera un raport de productie absolut necesar atat departamentului de contabilitate pentru descarcarile de gestiune, cat si prezenta autoritatilor abilitate in caz de control. Oricat de profitabila este activitatea unei firme, actele rezultate sunt cele care dovedesc institutilor de control faptul ca totul se desfasoara corect, evitandu-se astfel riscurile de amenzi pentru lipsa sau neconcordanta acestor acte.
