Avantajele Delivery

Putem enumera fiecare avantaj al aplicatiei SmartApp Delivery in functie de categoria careia i se adreseaza, insa ce conteaza cu adevarat este BENEFICIUL rezultat din exploatarea acestor avantaje.  Va invitam sa faceti atat o analogie cu problemele cu care va confruntati in compania dvs., cat si o simulare a beneficiilor pe care le veti dobandi prin folosirea aplicatiei.

 

Principalele avantaje in relatia MANAGER - OPERATOR COMENZI – BUCATARIE – AGENTI DE LIVRARI

- un manager bine organizat va reusi sa coordoneze activitatea tuturor departamentelor, in loc sa execute o sarcina in locul acestora. Comenzile se inregistreaza corect si astfel nu genereaza discutii intre departamente referitoare la tipul produselor, adrese sau termene de livrare; managerul poate identifica rapid statusul oricaror comenzi, poate verifica rapoartele de alimentari auto, poate solicita rapoarte care se genereaza in cateva secunde in mod corect, poate crea o conexiune intre departamente prin timpul si siguranta castigate din eficientizarea muncii pe care mai apoi le poate transpune fie in pauze de recreere, fie restructura sarcinile pentru a fi indeplinite mai rapid, etc.

Client:
Delivery
Date:
August 06, 2019
Category:
Intern

Principalele avantaje in relatia CLIENT – OPERATOR COMENZI:

– comanda plasata in sistem informatic presupune o mai mare rapiditate in inregistrare, informatiile au continut exact, numerele de telefon sunt preluate automat din baza de date, adresele de livrare sunt generate automat pentru respectivul numar de telefon pe baza comenzilor anterioare, siguranta unei adrese sau a unui client real sunt usor de depistat, modificarea unei comenzi sau identificarea statusului ei in mod rapid micsoreaza timpul petrecut la telefon intre cele doua parti, se pot inregistra mentiuni despre preferintele sau reclamatiile clientilor pentru a evita pe viitor situatii neplacute

Principalele avantaje in relatia OPERATOR COMENZI – BUCATARIE:

– comenzi organizate in grupe de livrari pentru a putea fi procesate in acelasi timp si doar in momentul (ora:minut) in care exista disponibilitate pentru livrare, interfata de comunicare a informatiei prin monitoare (recomandat), retetare si calcule ce inlocuiesc gandirea umana, modificari de produse si cantitati ce apar instant la bucatarie, flux de productie constant care permite angajatilor pauze mult mai dese la vanzari net superioare

Caracteristici

Identifica problemele unitatii tale pe baza solutiilor prezentate aici

Avantaje

Creaza un scenariu in care problemele tale isi au solutii in ideile noastre

Beneficii

Timp, Siguranta, Incredere, Planuri de viitor ... nu sunt cuvinte motivationale, sunt realitati dobandite de cei ce folosesc Delivery.

Principalele avantaje in relatia OPERATOR COMENZI – AGENTI DE LIVRARI:

– agentul de livrari cunoaste din timp (afisat pe aplicatia de mobil) adresele la care trebuie sa livreze produsele, isi poate calcula instant monetarul pana la ora respectiva, poate afla la ce ora ii va fi predata comanda pentru a-si lua o pauza intermediara, poate vedea daca i se aloca din greseala alta livrare decat cea efectuata, nu pierde deloc timp la final de program cu calcule si verificari de comenzi, deoarece toata informatia este afisata pe telefonul sau mobil. Operatorul de comenzi poate analiza in permanenta locatia agentilor de livrari, pentru a coordona o noua tura de productie la bucatarie, organizeaza grupele de livrari in functie de termenele de livrare limita acordate clientilor si conform zonele geografice, nemaiexistand astfel situatii de favoritism si preferinte pentru unii agenti de livrari si care pot crea tensiuni in echipa, nu pierde timp cu calculul de monetar la finalul zilei deoarece totul este calculat automat.

Principalele avantaje in relatia AGENTI DE LIVRARI – BUCATARIE:

– deoarece productia de la bucataria se va face pe grupe de livrari, la timp bine definit, agentii de livrari isi pot prelua comanda exacta fara a fi nevoiti sa isi selecteze singuri din produse gata preparate si disponibile pentru preluare, nu mai exista intrebari si acuze referitoare la un produs lipsa, nu doar nota de plata ci si aplicatia de mobil instalata le permite sa isi verifice integritatea comenzii

Principalele avantaje in relatia BUCATARIE – CLIENT:

– clientul va primi intotdeauna un produs proaspat, preparat doar inainte de predarea acestuia catre livrator, orice modificare in comanda se poate vizualiza instant in asa fel incat bucatarul sa prepare produsul conform cerintelor clientului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *