Succes story …

Pentru a crea o poveste de succes in business, intr-un domeniu in care schimbarile pot dobori orice entuziasm, este nevoie de determinare, pasiune si ... tehnologie. Acest ultim atribut a crescut constant in insemnatate, datorita dezvoltarii rapide a comunicatiilor si accesului la informatie.

Businessul de livrari la domiciliu al unitatii de catering Big Mamma a fost cel care a generat constructia unei aplicatii online care sa ajute managerii si angajatii respectivi in a depasi rand pe rand orice problema generata de activitatea de livrari. Ca si restul firmelor de profil, si aici inceputul l-a reprezentat un caiet de comenzi, pixuri, note de comanda scrise catre bucatarie, ore pierdute cu monetare, stocuri, rapoarte, etc.

Client:
Delivery
Date:
June 29, 2019
Category:
Press

Identificam probleme, externalizam solutii

O greseala in preluarea unei comenzi, o livrare trimisa cu intarziere, o disensiune intre bucatari si receptioner pe tema produsului ce trebuia preparat, o mancare ajunsa rece la client, sunt probleme care au necesitat implementarea unor solutii. Iar aceste solutii au venit treptat, rand pe rand, permitand organizarea activitatii in asa fel incat cifra de afaceri a crescut in 3 ani de la implementare de la 120.000 euro/an, la peste 1.150.000 euro/an, si numarul de angajati de la 6 la 43.

Medie 350 comenzi/zi

Era nevoie sa apelam la resurse IT pentru a face fata acestor provocari in procesul de livrare. Am reusit!

De ce Delivery?

Fiindca si-a demonstrat pe deplin functionalitatea si eficienta intr-o unitate cu activitate extrem de voluminoasa.

Invitatie deschisa

Doresti sa vezi cu ochii tai un model de business bine organizat si profitabil? Te invitam sa ne treci pragul.

Rezultate

Beneficiul principal generat in acest caz de folosirea aplicatiei SmartApp Delivery a fost TIMPUL castigat de manageri, timp care anterior era folosit solutionarii problemelor mici dar dese. Acest timp liber castigat a fost investit cu succes in ORGANIZAREA activitatii si SATISFACEREA nevoilor clientilor. Dar mai mult decat atat, de departe cel mai mare CASTIG l-a reprezentat crearea unei echipe de lucru (bucatari-receptioneri-livratori) care a putut compara conditiile oferite de joburile anterioare, cu simplitatea dar eficienta sistemului implementat la Big Mamma, fapt care i-a determinat ca peste 85% dintre acestia sa aiba o vechime de peste 2 ani in cadrul unitatii (la o medie a varstei de 24 ani).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *