Comenzi grupate

Comenzi grupate geografic, organizare in livrare, mancare calda

 

In orice alt domeniu logisitica se concentreaza pe o eficientizare a costurilor de livrare. In domeniul alimentar intervine un factor esential care complica situatia: clientul doreste produsele cat mai proaspete, livrate rapid … si calde! Asadar putem identifica mai multe probleme cu care ne confruntam:

Comanda ajunge mai tarziu la client decat termenul de livrare comunicat, Agentii de livrari isi stabilesc singuri traseul, fara a tine cont de o ruta optima, generand noi costuri, Productia produsului finit nu tine cont de timpul de livrare si deseori este produs cu mult timp inainte de a fi livrat, fiind pastrat intr-o zona calda pana la ridicarea lui de catre agentul livrator, Haos in coordonarea bucatariei in special daca se folosesc tehnici neadecvate de comunicare, Pierderea personalului (si asa extrem de putin, si “sensibil”) datorita lipsei de organizare interna.

 

Toate aceste probleme din pacate contribuie decisiv intr-o singura directie: PIERDEREA clientului! Vezi in continuare de ce este nevoie de o schimbare.

Client:
Delivery
Date:
October 20, 2019
Category:
B2B

De ce trebuiesc grupate comenzile de livrari?

Principala caracteristica a aplicatiei Delivery este modul in care reuseste sa ORGANIZEZE comenzile inregistrate de la clienti in grupe de livrari, pe baza adreselor dintr-o anumita zona geografica, tinand cont de timpul maxim de livrare si de disponibilitatea agentilor de livrari, dar si de coordonarea bucatariei in productia de produse finite. Acesti factori tind sa sa se schimbe in permanenta, si de aceea este nevoie ca orice schimbare a unei informatii sa fie instant disponibila oricarui department, pentru a nu genera probleme in viitorul apropiat.

Simplitate

O joaca de copil pe un monitor cu informatii. Modul construit pentru a fi folosit de orice operator.

Comunicare

Informatia este accesibila tuturor departamentelor instant, la fel si modificarile ulterioare!

Client fericit

Cand totul e organizat, clientul CASTIGA! De el depinde viitorul afaceri tale.

Avantajul folosirii unei aplicatii care sa organizeze toate aceste informatii rezida in gestionarea extrem de usoara a activitatii unei unitati de livrari, indifierent de numarul de comenzi zilnice. Cu cat este implementat mai repede in unitatea de productie, cu atat se poate observa utilitatea lui in rezolvarea problemelor mici, dar foarte numeroase.

Comunicarea informatiei dintre receptia care preia si coordoneaza activitatea, si bucataria responsabila cu prepararea produsului finit, este realizat printr-o interfata web (link) cu posibilitate de afisare pe diverse dispozitive media (monitor, TV, tableta, etc), in asa fel incat coordonarea productiei sa depinda de toti factorii implicati pentru o livrare reusita (informatii corecte, agenti de livrare disponibili, timp de livrare corect).

 

In esenta, modulul denumit Livrari la domiciliu este cel responsabil de toata gestionarea activitatii de livrare a unitatii, util in special coordonatorului sau operatorului de comenzi, restul celorlalte module fiind construite pentru ajutorul altor departamente, facilitarii de proceduri, generarii de rapoarte, etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *