Comenzi online

1 telefon de comenzi, sute de oportunitati ratate

 

Majoritatea pizzeriilor, restaurantelor sau a fast-food-urilor care livreaza la domiciliu au un telefon de comenzi. Unii au mai multe numere de comenzi, dar sigur si personal suplimentar care sa gestioneze mai multe convorbiri. Intrebarile noastre, si presupunem si ale dvs.:

Cate persoane renunta la a mai face o comanda dupa ce telefonul suna ocupat minute in sir? Cate persoane renunta deoarece receptionerul este plecat in bucataria sa predea comenzile noi? De cate ori telefonul a ramas fara baterie, semnal, sau nu a mai functionat? De cate ori receptionerul a avut un comportament verbal neadecvat / nepotrivit fata de client?

Client:
Delivery
Date:
October 15, 2019
Category:
B2B

De ce sa folosesc o aplicatie pentru comenzi online?

Prin Delivery exista implementata solutia de comenzi online, optimizata si pentru telefon mobil, extrem de usor de utilizat de clienti si care inregistreza automat comanda de livrare in sistem, permitandu-i clientului sa se foloseasca de toate datele anterioare pentru usurinta in crearea unei comenzi (ex: adrese predefinite) si asigurand receptionerul ca respectiva comanda este una reala, cu informatii corecte introduse de client.

Utilizarea unei aplicatii de comenzi online integrate inseamna mult mai mult decat usurinta pentru client in a face o comanda; exista posibilitatea de a acorda vouchere de reduceri, de fidelizare a acestora, de a isi descarca facturi fiscale pe baza comenzilor facute, etc. Pentru receptioner inseamna in special timp castigat care se poate folosi in alte activitati, inseamna siguranta ca informatiile sunt corect trimise catre bucatarie (deoarece clientul a selectat produsele), si rapiditate in procesarea de noi informatii.

Promptitudine

Linia telefonica poate fi ocupata. Online-ul niciodata!

Castig

Incurajeaza-ti clientii sa apeleze la comenzile online. Tu castigi timp, ei vouchere!

100% de viitor

Modalitatea de a comanda cu cea mai rapida dezvoltare!

Managerul unitatii NU trebuie sa ignore aceasta sursa suplimentara de inregistrare a unei comenzi, si trebuie sa accepte faptul ca utilizatorii au o tangenta tot mai mare cu dispozitivele electronice si deseori nu doresc sa relationeze telefonic cu receptionerii unitatii voastre.

Internetul va acapara atentia consumatorului tot mai mult si este responsabilitatea managerului sa fie prezent online nu doar printr-o simpla pagina de prezentare, ci printr-o aplicatie dedicata si construita pentru CLIENT, insa integrata cu sistemul de comenzi al unitatii voastre pentru ca informatiile sa aiba aceasi structura.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *