Lista Comenzi

Totul despre o comanda, istoric, modificari, date livrare

 

De cate ori nu a existat un client care sa reclame faptul ca a primit produsele reci? Sau ca le-a primit cu intarziere fata de termenul de livrare comunicat? Ori ca le-a primit incomplet? Sau ca a facut comanda de foarte mult timp si inca nu a primit-o? Poate se intereseaza in ce stadiu este comanda acestuia? Sau doreste sa o modifice si este greu de identificat care este comanda acestuia?

Toate aceste conjunctii “sau” sunt cele care genereaza de cele mai multe ori probleme si intarzieri in activitatea unitatii, stres in personalul care trebuie sa le analizeze si sa le rezolve, dar si stari de iritare ale clientului care asteapta raspunsul exact si cat mai rapid posibil. Sectiunea de ListaComenzi permite utilizatorilor sa afle in cateva secunde informatii complete despre numarul unic al comenzii, despre ce operator a preluat comanda, despre modalitatea de intrare a acesteia (call-center, online, aplicatie mobil), unde trebuie livrata comanda (in restaurant sau la domiciliu), adresele de livrare si informatii generale ale clientului, orele de preluare a comenzii, termenele limita de livrare, ce persoana a preluat comanda pentru livrare (nume agent de livrari sau ospatar), ora preluarii pentru livrare si predarea efectiva la client (sau la masa), valoarea totala a comenzii si stadiul acesteia, etc.

Client:
Delivery
Date:
August 01, 2019
Category:
B2B

Control

Cu cat se stie mai in amananunt orice detaliu al unei comenzi, cu atat decizia unei actiuni va fi intotdeauna CORECTA.

Analiza

Un tabel cu informatii detailate este baza unor rapoarte exacte. De acum orice manager ARE ce analiza.

Fidelizare

Alege sa implementezi un program de fidelizare pe baza istoricului unui client.

Identifica rapid orice comanda

Desi par foarte multe informatii de procesat, modul in care sunt structurate si cum pot fi sortate permit tuturor persoanelor interesate sa afle informatia foarte rapid pentru a putea decide orice actiune in consecinta. Greseli se intampla in orice unitate, insa important este ca repararea unei greseli sa nu dureze timp, tocmai de aceea avand toate aceste informatii la indemana se poate stabili usor puncte de reper in remedierea unei situatii neplacute.

Un alt avantaj major al acestei sectiuni este generat de posibilitatea verificarii de catre manager a tuturor comenzilor livrate de catre un agent, in caz de sesizari din partea clientilor, sau de a analiza istoricul comenzilor unui client pentru diverse alte optiuni (fidelizare, black list, etc)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *