Modul de vanzari in restaurant

Vanzari in restaurant (in locatia proprie)

 

Modulul de vanzari in restaurant este parte integranta din aplicatia Delivery, fiind de ajutor unitatilor care nu au implementat un sistem propriu de vanzare tip POS in locatia proprie. Chiar daca aplicatia a fost construita pentru a usura la maxim segmentul de livrari la domiciliu prin organizarea grupelor de comenzi, principiul folosit pentru vanzarile in restaurant este acelasi.

Se foloseste aceasi baza de date, aceleasi fisiere si operatiuni, iar rapoartele de gestiune si productie vor fi comune, pentru respectiva locatie. Managerul are optiunea de a activa sau dezactiva acest modul, in functie de categoria din care face parte (unitate mixta livrari-restaurant, sau unitate independenta doar pentru livrari), fiind extrem de util personalului din restaurante care folosesc metode vechi de preluare a comenzilor de la clienti (pe biletele, carnetel) si care comunica cu bucataria tot prin aceste metode.

Client:
Delivery
Date:
May 23, 2019
Category:
B2C

Comunica eficient informatia catre alte departamente

Avantajul folosirii modulului de vanzari in restaurant il constituie INFORMATIA care ajunge intr-un singur format (exemplu: prin monitor TV) la bucatarie, fiind diferentiat doar modul de predare al produselor (ambalat catre agentii de livrari, sau pe farfurie catre ospatari). Un sistem independent de gestiune a comenzilor in restaurant presupune o aplicatia instalata pe un calculator, ceea ce face iarasi imposibila verificarea activitatii de catre manager de la distanta. Cu modulul SmartApp Delivery integrat, managerul poate accesa si verifica orice informatie, fie din livrari sau din restaurant.

Operativitate

Comanda preluata pe telefonul ospatarului este accesibila instant la bucatarie, pentru productie

Profesionalism

Nu intelege nimeni scrisul ospatarului? Prezinta-te in fata clientului bine pregatit, nu cu un carnetel!

Conectivitate

Permite managerului sa detina controlul de la distanta asupra tot ce se serveste in restaurantul sau.

Adio note de comanda scrise de mana …

Ospatarii vor folosi o aplicatie identica ca si cea a agentilor de livrari, cu diferentierea ca ei vor putea introduce pe loc, pe telefonul mobil, comanda ce se preia la masa clientului, o pot trimite catre bucatarie pentru productie, si o pot “livra”in unitate la masa alocata lor, generand aceleasi rapoarte de incasari, monetar, etc, necesare inchiderii zilnice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *